مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-06پزشكي

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از موفقیت پر افتخار دانشجویان در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از موفقیت پر افتخار دانشجویان در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

دکتر شهین تاج آرامش افزود: دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در دو مرحله انفرادی و گروهی و در 6 حیطه استدلال بالینی، مطالعات میان رشته ای، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، آموزش پزشکی و کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم از زمستان سال 1398 شروع شد و نتایج نهایی این المپیاد در اسفندماه 99 اعلام شد.

وی تصریح کرد: در این المپیاد محمدرضا جوشن و عبدالحسین جهانبخش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج موفق شدند به ترتیب نشان برنز و دیپلم افتخار در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم را در داوزدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور از آن خود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن عرض تبریک به ایشان از حمایت ریاست محترم دانشگاه و همکاران محترم تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت

درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت