مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-06سياسي

نظارت بر پروتکل های بهداشتی تشدید می شود


استاندار فارس با تاکید بر اینکه در ایام نوروز و اردیبهشت ماه رعایت این پروتکل ها باید شدیدتر و با دقت بیشتری انجام شود، عنوان کرد: با هرگونه فعالی که در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ایام شیوع کرونا کوتاهی کنند، - ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر اینکه در ایام نوروز و اردیبهشت ماه رعایت این پروتکل ها باید شدیدتر و با دقت بیشتری انجام شود، عنوان کرد: با هرگونه فعالی که در رعایت دستورالعمل های بهداشتی ایام شیوع کرونا کوتاهی کنند، برخورد قانونی می شود.

عنایت الله رحیمی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا به ویژه ابتلای هموطنان در بعضی استان ها به ویروس جهش یافته از همه شهروندان در استان فارس خواست پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی تاکید کرد: منع رفت و آمد خودروها طی ساعات 21 شب تا 3 بامداد در همه مراکز شهرستان ها برقرار است و کسانیکه این ممنوعیت را رعایت نکنند، جریمه می شوند.

استاندار فارس همچنین خاطرنشان کرد که ورود به یا خروج از شهرهای با وضعیت قرمز یا نارنجی کرونا، ممنوع است.

رحیمی با اشاره به اینکه اکیپ های نظارت و بازرسی مکلف به گشت زنی و بررسی شبانه روزی هستند، گفت: این اکیپ ها در صورت مشاهده موارد عدم رعایت هر یک از پروتکل ها و دستور العمل های مصوب ستاد ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر پروتکل های بهداشتی تشدید می شود

نظارت بر پروتکل های بهداشتی تشدید می شود