مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-06سياسي

قبول سرپرستی یک یتیم به نیت شهدا


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به پیش بینی برنامه های متنوع برای روز شهید گفت: پویش شهید مهربان من، سرپرستی یک یتیم به نیابت از شهدا و طرح آزاد سازی زندانیان زناز جمله برنامه های روز شهید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن روز شهید اظهار کرد: در آستانه و محور مقاومت در منطقه و یک جریان، قدرت و نهضت جدید در معادلات و محاسبات بین المللی تبدیل شده است.

  وی گفت: بی شک در کنار سایر علل و عوامل، عنصر ایثار و شهادت نقش محوری و تعیین کننده در شکل گیری، پیروزی، تثبیت، تداوم و گسترش انقلاب اسلامی در همهٔ مراحل و مقاطع داشته و شهیدان بیشترین، بهترین و تأثیرگذارترین سهم را ایفا کردند.

کاظمی ادامه داد: بر همین اساس و با درایت و دستور آن رهبر فرزانه در 22 اسفند 1358 یعنی 13 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و 6 ماه و هشت روز قبل از شروع دفاع مقدس هوشمندانه و حکیمانه بنیاد شهید به عنوان یک نهاد انقلابی تأسیس شد.

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در ادامه و در سال 1383 مبتنی بر همان فرمان تأسیس، 22 اسفند توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز بزرگداشت شهدا نام گذاری شد، چرا که با تجزیه و تحلیل آماری در دوره های بعد مشخص شد بیشترین آمار شهدا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبول سرپرستی یک یتیم به نیت شهدا

قبول سرپرستی یک یتیم به نیت شهدا