مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-06اقتصادي

برای هرگونه خرید وفروش اراضی در محدوده بوستان جوان قم از شهرداری استعلام بگیرید


در خصوص فروش اراضی زراعی و ساخت وسازهای حریم شهر و محدوده بوستان جوان از عموم مردم درخواست می شود پیش از هرگونه خریدوفروش از شهرداری منطقه 2 استعلام کنند.

- ایسنا/قم مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: در خصوص فروش اراضی زراعی و ساخت وسازهای حریم شهر و محدوده بوستان جوان از عموم مردم درخواست می شود پیش از هرگونه خریدوفروش از شهرداری منطقه 2 استعلام کنند.

به نقل از پایگاه خبری شهرداری، رضا رحیمی، مدیر منطقه دو شهرداری قم، با اشاره به مشکلات پیش آمده برای برخی شهروندان به واسطه خریدوفروش اراضی در محدوده بوستان جوان، عنوان کرد: در خصوص فروش اراضی زراعی و ساخت وسازهای حریم شهر و محدوده بوستان جوان از عموم مردم درخواست می شود پیش از هرگونه خریدوفروش از شهرداری منطقه 2 استعلام کنند.

وی با بیان اینکه این اراضی در داخل محدوده شهر نبوده و فاقد کاربری یا با کاربری کشاورزی است، اظهار کرد: از طرفی اراضی به صورت مشاعی بوده و امکان تفکیک آن به استناد قانون منع تفکیک اراضی زراعی وجود ندارد.

رحیمی ادامه داد: برابر ماده 10 قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری جرم تلقی شده و همچنین مطابق ماده 6 قانون منع فروش و واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی برای امر مسکن، هرگونه نقل وانتقال اعم از رسمی و عادی، تفکیک، افراز و صدور سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هرگونه خرید وفروش اراضی در محدوده بوستان جوان قم از شهرداری استعلام بگیرید

برای هرگونه خرید وفروش اراضی در محدوده بوستان جوان قم از شهرداری استعلام بگیرید