مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:202021-03-06اقتصادي

ایلان ماسک یک شبکه اجتماعی برای تسلا راه اندازی کرد


شرکت خودروسازی تسلا در وب سایت خود اقدام به راه اندازی یک بستر اجتماعی جدید کرده است که به این شرکت، مشتریانش و علاقه مندان به خرید خودروهای تسلا امکان می دهد به خوبی با یکدیگر در تعامل باشند.

- شرکت خودروسازی تسلا در وب سایت خود اقدام به راه اندازی یک بستر اجتماعی جدید کرده است که به این شرکت، مشتریانش و علاقه مندان به خرید خودروهای تسلا امکان می دهد به خوبی با یکدیگر در تعامل باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت خودروسازی تسلا به تازگی یک بستر اجتماعی جدید را در وبسایت خود راه اندازی کرده است که به صاحبان و طرفداران این برند امکان می دهد از طرف تسلا و برای حرکت به سوی انرژی پاک تر، اقدامات لازم را انجام دهند.

بستر جدید این خودروساز کاملاً الکتریکی که بستر تعامل تسلا نامیده شده است، در حال حاضر شامل اطلاعاتی در مورد چگونگی حمایت ساکنان نبراسکا از تلاش شرکت برای ارائه خدمات و فروش مستقیم در این ایالت، علاوه بر جمع آوری کمک برای مردم تگزاس در پی طوفان استخوان سوز و کمبود انرژی است.

در این میکروسایت جدید تسلا آمده است: بستر تعامل تسلا بستر جدیدی برای تیم سیاست گذاری عمومی تسلا و باشگاه های مالکان تسلا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک یک شبکه اجتماعی برای تسلا راه اندازی کرد

ایلان ماسک یک شبکه اجتماعی برای تسلا راه اندازی کرد