مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-06بين الملل

کارشناسان سازمان ملل: کره شمالی با واردات محصولات نفتی تحریم ها را نقض کرده است


خبرگزاری فرانسه با استناد به یک گزارش نوشت، کره شمالی سال گذشته میلادی خیلی بیشتر از سطح مجاز سالانه تعیین شده توسط تحریم های سازمان ملل اقدام به وارد کردن محصولات نفتی تصفیه شده کرده است.

- خبرگزاری فرانسه با استناد به یک گزارش نوشت، کره شمالی سال گذشته میلادی خیلی بیشتر از سطح مجاز سالانه تعیین شده توسط تحریم های سازمان ملل اقدام به وارد کردن محصولات نفتی تصفیه شده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، طبق یک گزارش مربوط به کمیته کارشناسان که در اختیار شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفته است، پیونگ یانگ می تواند تا میزان 500 هزار بشکه در سال واردات داشته باشد اما از ژانویه تا سپتامبر سال گذشته میلادی این حکومت منزوی چندین بار محصولات نفتی فراتر از این سقف دریافت کرده است.

این گزارش جدید به تصاویر، داده ها و محاسبات استناد کرده و مدعی شد دست کم 121 محموله محصولات نفتی تصفیه شده نظیر بنزین و گازوییل توسط تانکرهای یک کشور عضو این سازمان که نامش برده نشده و دیگران تحویل کره شمالی شده اند.

این محموله ها نشان دهنده جدیدترین مورد از تلاشهای پیونگ یانگ برای دور زدن تحریمهای بین المللی اعمال شده علیه این کشور با هدف جلوگیری از برنامه های تسلیحاتی آن از طریق بستن منابع درآمدی لازم برای تداوم اداره اقتصادش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان سازمان ملل: کره شمالی با واردات محصولات نفتی تحریم ها را نقض کرده است

کارشناسان سازمان ملل: کره شمالی با واردات محصولات نفتی تحریم ها را نقض کرده است