مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-06اقتصادي

هیچ یک از مخازن منفجر شده در افغانستان در مالکیت شرکت ملی پخش نیست


صبح امروز سه مخزن سوخت در گمرک ابو نصر فراهی افغانستان دچار حریق شد که طبق اعلام سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی طبق بررسی هایی اولیه به عمل آمده مخازن مربوطه در خاک افغانستان بوده ودر مالکیت شرکت ملی پخش نیستند.

- صبح امروز سه مخزن سوخت در گمرک" ابو نصر فراهی" افغانستان دچار حریق شد که طبق اعلام سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی طبق بررسی هایی اولیه به عمل آمده مخازن مربوطه در خاک افغانستان بوده ودر مالکیت شرکت ملی پخش نیستند.

فاطمه کاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آتش سوزی سه مخزن سوخت در گمرک ابو نصر فراهی در مرز ایران و افغانستان، اظهار کرد: تا آنجا که اطلاع داریم هیچ کدام از تاسیسات ایران آسیب ندیده است.

حوالی ساعت 11 صبح امروز، سه مخزن سوخت در گمرک ابونصر فراهی افغانستان طعمه حریق شد و از دقایق ابتدایی گمرک و دستگاه های مستقر در مرز ماهیرود ایران با بازکردن درب های ورودی و پذیرش کامیون ها از سمت افغانستان و ارسال چهار خودروی آتش نشانی به محل آتش سوزی، برای مهار آتش سوزی و ممانعت از گسترش حریق به کمک افغانستان آمده است.

کامیون های محوطه گمرکی ماهیرود ایران هم، به سرعت تخلیه و به سمت مناطق دورتر هدایت شدند و هم زمان، با باز شدن درب های مرزی، کامیون های مستقر در افغانستان نیز به سمت ماهیرود هدایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از مخازن منفجر شده در افغانستان در مالکیت شرکت ملی پخش نیست

هیچ یک از مخازن منفجر شده در افغانستان در مالکیت شرکت ملی پخش نیست