مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-06سياسي

توشه اصلی ماه رجب درک ولایت حضرت علی(ع) است


اگر بتوانیم اذکار این ماه را به خوبی درک کنیم می توانیم به محبت و ولایت امام علی علیه السلام برسیم و توشه ماه رجب در حقیقت ولایت و محبت حضرت علی(ع) است.

- نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بتوانیم اذکار این ماه را به خوبی درک کنیم می توانیم به محبت و ولایت امام علی علیه السلام برسیم و توشه ماه رجب در حقیقت ولایت و محبت حضرت علی(ع) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید مهدی میرباقری طی سخنانی در حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم مکرر دستور به ذکر داده و برای این اذکار آثار و برکات فراوانی در قرآن کریم ذکرشده است.

وی افزود: اگر انسانی خداوند را یاد کند خداوند و ملائکه الهی نیز بر این شخص صلوات می فرستند و نتیجه صلوات خداوند بر بنده این است که انسان از ظلمات و سرگردانی به وادی نور خواهد رفت و در حقیقت وارد وادی هدایت خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: خداوند در خصوص ذکر حدومرزی قرار نداده و به ذکر قلیل هم راضی نشده و دستور به ذکر کثیر داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: نماز اگر انسان را از فحشاء و منکرات دور کند نشانه قبولی این فریضه الهی است و اگر انسان اهل ذکر الهی شود، موردتوجه خاص و الطاف الهی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توشه اصلی ماه رجب درک ولایت حضرت علی(ع) است

توشه اصلی ماه رجب درک ولایت حضرت علی(ع) است