مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-06اقتصادي

ساخت و تجهیز 5 مدرسه روسی در تاجیکستان


رییس هیأت مدیره بانک توسعه اوراسیا در سفر به تاجیکستان با رییس جمهور این کشور دیدار و طرفین در مورد موضوعات مختلف از جمله ساخت و تجهیز 5 مدرسه روسی گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، امامعلی رحمان رییس جمهور تاجیکستان و نیکولای پادگوزاف رییس هیأت مدیره بانک توسعه اوراسیا ملاقات کردند.

در جریان این دیدار گسترش همکاری بین تاجیکستان و بانک توسعه اورآسیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رحمان در سخنانی گفت: تاجیکستان علاقه مند به توسعه همکاری مثمر ثمر با این بانک در راستای جذب سرمایه گذاری در زمینه های اولویت دار اقتصاد است.

در این ملاقات طرفین از سطح همکاری دوجانبه و ابتکار دولت فدراسیون روسیه برای اجرای پروژه ساخت و تجهیز 5 مدرسه روسی در تاجیکستان که از طریق صندوق تثبیت و توسعه اوراسیا اجرایی می شود، ابراز رضایت کردند.

طی این دیدار طرفین در مورد امکان همکاری مثمر ثمر و جذب سرمایه گذاری برای توسعه صنایع، استخراج و فرآوری مواد معدنی، صنایع غذایی و سبک بر اساس فرآوری محصولات کشاورزی سازگار با محیط زیست و دیجیتالی سازی اقتصادی، تبادل نظر صورت گرفت.

در بخش انرژی، بر ضرورت شرکت بانک مذکور در اجرای پروژه ها در زمینه ساخت و بازسازی نیروگاه های کوچک و بزرگ و ساخت خطوط انتقال برق، اشاره شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تجهیز 5 مدرسه روسی در تاجیکستان

ساخت و تجهیز 5 مدرسه روسی در تاجیکستان