مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-06سياسي

میزان واکسن ارسالی به خراسان شمالی کافی نیست


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: از میزان واکسن ارسالی به خراسان شمالی رضایت نداریم و باید افزایش پیدا کند.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: از میزان واکسن ارسالی به خراسان شمالی رضایت نداریم و باید افزایش پیدا کند.

محمد وحیدی با اشاره به اینکه میزان تردد در شهرستان های خراسان شمالی بسیار بالا است، افزود: به علت بالا بودن میزان ترددها در درون استان و پراکندگی شهرستان ها، نیاز است که ارسال واکسن به خراسان شمالی افزایش پیدا کند و در حال حاضر از میزان ارسال واکسن به خراسان شمالی رضایت کافی را نداریم.

وی با بیان اینکه توزیع واکسن براساس میزان شیوع کرونا در استان و وضعیت بیماران مبتلا، انجام می شود، افزود: با توجه به پراکندگی شهرستان های خراسان شمالی، مراجعه مبتلایان به کرونا در وهله نخست به مراکز درمانی شهرستان خود است و از همین جهت تمام کادر درمان در استان در خطر ابتلا به کرونا هستند.

وحیدی با تأکید براینکه مراکز درمانی خراسان شمالی عملکرد مناسبی را در مقابله با شیوع کرونا داشتند، اظهار کرد: به زودی فاز دوم واکسن به استان ارسال می شود و باید تلاش شود تا از شیوع کرونا انگلیسی در استان پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان واکسن ارسالی به خراسان شمالی کافی نیست

میزان واکسن ارسالی به خراسان شمالی کافی نیست