مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-06سياسي

کرمان در نوروز پذیرش مسافر نخواهد داشت


با وجود آنکه کرمان جزو استان های ممنوع السفر نیست اما به دلیل شرایط استان کرمان هیچگونه پذیرش مسافری در عید نخواهد داشت و در پذیرش مسافر محدودیت اعمال می کنیم و از مردم درخواست داریم که کسی به استان کرمان سفر نکند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان بیان کرد: با وجود آنکه کرمان جزو استان های ممنوع السفر نیست اما به دلیل شرایط استان کرمان هیچگونه پذیرش مسافری در عید نخواهد داشت و در پذیرش مسافر محدودیت اعمال می کنیم و از مردم درخواست داریم که کسی به استان کرمان سفر نکند.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز 16 اسفندماه در شصت و ششمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان گفت: باتوجه به شکننده بودن وضعیت کرونایی مناطق مختلف استان، لذا فرمانداران باید مدیریت و تدبیر در زمینه بهبود یا حداقل حفظ وضعیت کنونی داشته باشند.

وی بیان کرد: ممکن است در روزهای پایانی سال در بازارها و گلزارهای شهدا تجمعات به وجود بیاید بنابراین فرمانداران تدابیر اقتضایی در بازارچه ها و بازارها بیندیشند و همچنین نباید در گلزارهای شهدا با تجمعات غیر عادی مواجه شویم.

استاندار کرمان تصریح کرد: باید توزیع اقلام ضروری کالاهای شب عید نیز مدیریت شود و غرفه های عرضه کالای شب عید نباید به گونه ای تعبیه شوند که باعث ازدحام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان در نوروز پذیرش مسافر نخواهد داشت

کرمان در نوروز پذیرش مسافر نخواهد داشت