مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-06سياسي

آغاز طرح کاشت چهار هزار و 500 نهال خرما در خرمشهر


مرحله نخست تأمین، توزیع و کاشت چهار هزار و 500 نهال مثمر نخل در شهرستان خرمشهر آغاز شد.

- مرحله نخست تأمین، توزیع و کاشت چهارهزار و 500 نهال مثمر نخل در شهرستان خرمشهر در قالب پویش ملی درخت یاری با حمایت بنیاد علوی از سوی نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان خرمشهر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، سخنگوی نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد نهال مثمر نخل که رقم استعمران است در روستاهای حومه غربی خرمشهر به عنوان بخشی از نقاط هدف محرومیت زدایی نهاد پیشرفت و آبادانی این شهرستان کاشته می شوند.

حجت الاسلام رضا مهدوی صدر افزود: در راستای زیباسازی شهری و جایگزینی گونه های بومی و مثمر با پوشش گیاهی موجود، 300 نهال مثمر نخل نیز در اختیار شهرداری خرمشهر قرار گرفت.

وی گفت: پویش ملی درخت یاری باشعار درخت کاری برای یاری و با هدف کاشت یک میلیون نهال مثمر و بومی با حمایت بنیادعلوی طی ماه های اخیر در سراسر کشور آغاز شده است که با پیگیری نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر این شهرستان نیز به این پویش ملی پیوست.

مهدوی صدر با بیان اینکه پویش ملی درخت یاری با هدف یاری رسانی به خانواده های کم برخوردار از طریق کاشت درختان مثمر و بومی راه اندازی شده است گفت: بعد از کاشت نیز مراحل نگه داشت این تعداد نهال مثمر نخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح کاشت چهار هزار و 500 نهال خرما در خرمشهر

آغاز طرح کاشت چهار هزار و 500 نهال خرما در خرمشهر