مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-06پزشكي

شیب تند بستری های کرونا در خوزستان/پایین ترین میزان رعایت پروتکل ها در 3 استان


سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه به دنبال عادی انگاری شرایط بیماری در هفته گذشته نیز شاهد تداوم روند کاهشی در میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور بوده ایم، - سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه به دنبال عادی انگاری شرایط بیماری در هفته گذشته نیز شاهد تداوم روند کاهشی در میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور بوده ایم، گفت: استان های کردستان، قم و گلستان دارای پایین ترین میزان عمل به توصیه های بهداشتی در کشور شناسایی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: نمودار موارد مثبت بستری روزانه در برخی استان های کشور رو به افزایش است.

به طوری که در استان خوزستان شاهد شیب بسیار تند موارد بستری روزانه و در استان های چهارمحال بختیاری، قزوین و البرز شاهد ایجاد روند افزایشی در موارد بستری بیماران مبتلا به کووید-19 هستیم.

وی افزود: در هفته گذشته بیشترین موارد بروز موارد مثبت بستری به ترتیب در استان های خوزستان، مازندران و چهارمحال بختیاری و بیشترین میزان بروز موارد مرگ و میر ناشی از کووید-19 به ترتیب در استان های خوزستان، مازندران و سمنان گزارش شده است.

لاری ادامه داد: متاسفانه به دنبال عادی انگاری شرایط بیماری در هفته گذشته نیز شاهد تداوم روند کاهشی در میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور بوده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب تند بستری های کرونا در خوزستان/پایین ترین میزان رعایت پروتکل ها در 3 استان

شیب تند بستری های کرونا در خوزستان/پایین ترین میزان رعایت پروتکل ها در 3 استان