مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-06سياسي

ثبت یک روز بدون بستری در سمنان برای اولین بار از ابتدای بحران کرونا


برای اولین بار از ابتدای شیوع و همه گیری کروناویروس تاکنون، در مجموعه تحت پوشش علوم پزشکی استان سمنان هیچ بیمار جدیدی به شمار بستری شدگان اضافه نشده و یک روز بدون بیمار جدید در این استان ثبت شد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: برای اولین بار از ابتدای شیوع و همه گیری کروناویروس تاکنون، در مجموعه تحت پوشش علوم پزشکی استان سمنان هیچ بیمار جدیدی به شمار بستری شدگان اضافه نشده و یک روز بدون بیمار جدید در این استان ثبت شد.

علیرضا آشناگر در حاشیه ی برگزاری جلسه ی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که 16 اسفند ماه برگزار شد، ثبت یک روز بدون بستری جدید در استان را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: خوشبختانه استان در وضعیت با ثباتی از حیث میزان شیوع کرونا قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا و لزوم ارائه ی برخی تغییرات در شیوه ی رنگ بندی و اعمال محدودیت ها، این هفته رنگ بندی جدید کرونایی استان های کشور اعلام نشده است و لذا محدودیت های کرونایی بر اساس رنگ بندی قبلی در سطح استان اعمال می گردد.

وی اضافه کرد: براساس آخرین رنگ بندی کرونایی در هفته گذشته از 8 شهرستان استان دو شهرستان دامغان و شاهرود در وضعیت نارنجی، شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و گرمسار دارای رنگ بندی زرد و خوشبختانه شهرستان های میام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یک روز بدون بستری در سمنان برای اولین بار از ابتدای بحران کرونا

ثبت یک روز بدون بستری در سمنان برای اولین بار از ابتدای بحران کرونا