مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-06ورزشي

آخرین مرحله انتخابی تیم ملی پارادوومیدانی جهت معرفی به توکیو


آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری و انتخابی تیم ملی دوومیدانی جهت مشخص شدن تیم اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو روز پنجشنبه 21 اسفند با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

- آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری و انتخابی تیم ملی دوومیدانی جهت مشخص شدن تیم اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو روز پنجشنبه 21 اسفند با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری و انتخابی تیم ملی دوومیدانی برای مشخص شدن تیم اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو با حضور 38 ورزشکار (26 دوومیدانی کار معلول و 12 نابینا و کم بینا) روز پنجشنبه 21 اسفند با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.

این رکوردگیری مطابق با آخرین مقررات بین المللی IPC انجام می شود و تنها کسانی حق شرکت در این مسابقه را دارند که دارای کلاس پزشکی بین المللی و رنکینگ آسیایی 2018 جاکارتا و جهانی تا سال 2020 باشند.

ملاک کسب ورودی بازیهای پارالمپیک توکیو در این رکوردگیری محاسبه بهترین رکورد نفر سوم مسابقات سالهای 2018 تا 2020 و مسابقات بین المللی فزاغ امارات 2021 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مرحله انتخابی تیم ملی پارادوومیدانی جهت معرفی به توکیو

آخرین مرحله انتخابی تیم ملی پارادوومیدانی جهت معرفی به توکیو