مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-06سياسي

استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور معرفی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در عرصه قرآنی دارای جایگاهی ویژه است و این ظرفیت را دارد تا به عنوان پایتخت قرآنی کشور معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر شنبه در همایش بزرگداشت 16 اسفند روز قرآنی استان بوشهر با تجلیل از نیم قرن تلاش عبدالرضا عبدالله زاده از بزرگان عرصه فعالیت های قرآنی اظهار داشت: عبدالله زاده تمام وجود خود را وقف این عرصه کرد.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از خط هدایت شامل وحی و کتب های آسمانی زمینه برای پیشرفت و تجلی انسان فراهم می شود اضافه کرد: در صورتی که انسان کتاب آسمانی را درک و به آن عمل کند در مسیر صعود قرار می گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حرکت انسان در مسیر غیر قرآنی باعث سقوط در دنیایی پر از شرارت می شود افزود: باید نگاه ها به قرآن تغییر کند و اگر به قرآن عمل شد، شد انسان آسمانی می شود و در غیر این صورت دنیایی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه حافظان قرآن نیز جهنم نمی روند زیرا این کتاب آسمانی باعث شفاعت آنها است افزود: قرآن موجودی زنده است که باعث شفاعت در روز قیامت می شود.

صفایی بوشهری ادامه داد: استان بوشهر در عرصه قرآنی دارای جایگاهی ویژه است و این ظرفیت را دارد تا به عنوان پایتخت قرآنی کشور معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور معرفی شود

استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور معرفی شود