مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-06سياسي

کمپین نمای تبریز در خرداد 1400 برگزار می شود


معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از برگزاری کمپین نمای تبریز در خرداد 1400 خبر داد که هدف از آن معرفی نما و نماکاران تبریز و سبک نمای تبریزی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از برگزاری کمپین نمای تبریز در خرداد 1400 خبر داد که هدف از آن معرفی نما و نماکاران تبریز و سبک نمای تبریزی است.

محمد عزتی در نشست بررسی عملکرد سه ساله معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، با اشاره به سیستم یکپارچه سازی شهرسازی، گفت: در راستای شفاف سازی امور، اقدام به شفاف سازی سیستم یکپارچه سازی شهرسازی کردیم که بر اساس اکثر خدمات ما به به صورت سیستمی ارائه می شود.

وی افزود: این سیستم، زیرسیستم های مختلفی از جمله زیرسیستم درآمد، مهندسی، صدور مجوز به اداره دارایی، ماده 100، املاک و چندین زیرسیستم دیگر دارد که در نوع خود اتفاق بزرگی در شهرداری تبریز است.

وی، با اشاره به تعداد پروانه های صادر شده در طول سه سال اخیر، اظهار کرد: 8200 پروانه توسط سیستم صادر شده که 20 درصد خدمات پروانه در این مدت، بافت های فرسوده شهر را شامل می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز اضافه کرد: تغییراتی در سیستم صدور پروانه در طول سه سال داشتیم و برای اولین بار شناسنامه فنی برای واحدهای یک ساختمان صادر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین نمای تبریز در خرداد 1400 برگزار می شود

کمپین نمای تبریز در خرداد 1400 برگزار می شود