مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-06سياسي

نیازمند کار هدفمند و دراز مدت در مساجد هستیم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر تحقق مقوله «مسجد تراز انقلاب اسلامی»، گفت: این امر بدون تعامل و هماهنگی نهادهای مسئول در مساجد و پرهیز از موازی کاری ممکن نخواهد بود و امروز نیازمند کار هماهنگ، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر تحقق مقوله مسجد تراز انقلاب اسلامی ، گفت: این امر بدون تعامل و هماهنگی نهادهای مسئول در مساجد و پرهیز از موازی کاری ممکن نخواهد بود و امروز نیازمند کار هماهنگ، هدفمند و دراز مدت در مساجد هستیم.

سیدقاسم ناظمی در دیدار مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با تأکید بر اهمیت نقش این مراکز در تربیت نیروی انسانی مؤمن و متخصص در عرصه فرهنگ و هنر کشور، اظهار کرد: خلاقیت لازمه ایده پردازی در مساجد برای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان است.

وی، خواستار ورودی جدی و هدفمند هنرمندان مسجدی در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی شد و خاطرنشان کرد: بر ترویج گفتمان اصیل مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی نیازمند هنرمندانی آگاه به اصول و مبانی دینی هستیم.

وی با تأکید بر این که کانون های فرهنگی هنری مساجد در اولویت توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، گفت: در این زمینه از ظرفیت ادارات شهرستانی به صورت حداکثری بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند کار هدفمند و دراز مدت در مساجد هستیم

نیازمند کار هدفمند و دراز مدت در مساجد هستیم