مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-06فناوري

مشکل اینترنت خانگی، انحصار مخابرات است


به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکل توقف در توسعه اینترنت خانگی، انحصار مخابرات ایران در سیم مسی و داکت های زیرزمینی است که در خصوصی سازی به اشتباه به آنها واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اخیرا مصوبه ای، مبنی بر افزایش 3000 میلیارد تومانی مالیات اپراتورها و اختصاص آن به برخی دستگاه ها از جمله صداوسیما برای امورات نظارتی ارائه کردند که با واکنش مسوولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مواجه شد.

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- تصویری از این مصوبه منتشر کرد که در آن عنوان شده بود : حق الامتیاز و حق السهم دولت از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی به میزان 10 درصد افزایش می یابد و منابع حاصل به میزان 30 هزار میلیارد ریال با هدف حمایت از تولید محتوا و فعالیت های فرهنگی و نظارت در فضای مجازی هزینه می شود.

مسوولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و نظارت بر آن، منحصرا به عهده سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) سازمان صداوسیما است.

این اظهارات که با مصوبه مجلس، اینترنت گران نمی شود، کارشناسی نیست وزیر ارتباطات درباره مصوبه مجلس برای افزایش حق سهم اپراتورها، با بیان اینکه اگر این مصوبه تبدیل به قانون شود، لازم الاجراست، گفته بود : مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اینترنت خانگی، انحصار مخابرات است

مشکل اینترنت خانگی، انحصار مخابرات است