مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-06بين الملل

صهیونیست ها برای مقابله با تحقیقات دیوان لاهه، دست به دامن اروپا شدند


نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای مقابله با تحقیقات دیوان کیفری بین المللی درباره جرائم جنگی صهیونیست ها علیه فلسطینیان، دست به دامن کشورهای اروپایی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک رسانه رژیم صهیونیستی خبر داده که رژیم صهیونیستی در خبری به نقل از شبکه کان نیوز این رژیم گزارش داد، مقام های ارشد اسراییلی شامل بنیامین نتانیاهو و بنی گانتز نخست وزیر و وزیر جنگ، با رهبران ارشد اروپایی علیه تصمیم دیوان لاهه برای تحقیق درباره جرائم جنگی صحبت و رایزنی کردند.

دیوان کیفری بین المللی مستقر در لاهه چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که تحقیق رسمی درباره وقوع جرائم جنگی در اراضی فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.

فاتو بنسودا که تا 15 ژوئن 2021 (25 خرداد 1400) عهده دار منصب دادستان ارشد دیوان بین المللی کیفری است، در بیانیه ای اعلام کرد: امروز من آغاز تحقیقات درباره وضعیت فلسطین توسط دفتر دادستان دیوان بین المللی کیفری را تأیید می کنم .

دیوان بین المللی کیفری در یک رأی گیری در ماه فوریه صلاحیت خود برای رسیدگی به وضعیت در سرزمین های اشغالی فلسطین را تأیید کرده بود.

قضات دیوان اعلام کردند تصمیم آنها مبتنی بر آیین نامه های صلاحیتی مندرج در اسناد مربوط به بنیان گذاری این دادگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها برای مقابله با تحقیقات دیوان لاهه، دست به دامن اروپا شدند

صهیونیست ها برای مقابله با تحقیقات دیوان لاهه، دست به دامن اروپا شدند