مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-06سياسي

ضرورت تقویت خودصیانتی در دستگاه های نظارتی


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه خودصیانتی موجب آرامش روح و روان انسان می شود، گفت: خودصیانتی در همه کسانی که نظارت را به عهده دارند، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه خودصیانتی موجب آرامش روح و روان انسان می شود، گفت: خودصیانتی در همه کسانی که نظارت را به عهده دارند، باید ایجاد شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار اعضای هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و مجلس گیلان با اشاره به اینکه رضای خدا در انجام امور مهم است اظهار کرد: اگر کاری برای رضای خدا نباشد به سرانجام نمی رسد و عامل آن اجر نمی برد.

وی، عرصه انتخابات را آبروی مردم و کسانی که به صحنه می آیند عنوان کرد و افزود: تلاش شود آبروی افراد در انتخابات حفظ شود البته هیئت نظارت بر انتخابات نسبت به گزارش ها باید ورود همه جانبه داشته باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حفظ نظام در راس امور است، تصریح کرد: هیئت های نظارت حافظ نظام اسلامی هستند زیرا اگر نسبت به کسی که می خواهد در دستگاه ها ورود کند بی اعتنا باشیم نخستین مقصر محسوب می شویم.

آیت الله فلاحتی، به تلاش مسئولان نظام برای برطرف کردن مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: در عین حال مشاهده می کنیم برخی نه تنها نظارت بلکه ایده برای کنترل قیمت ها ندارند و این نشان دهنده بعضی ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت خودصیانتی در دستگاه های نظارتی

ضرورت تقویت خودصیانتی در دستگاه های نظارتی