مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-06سياسي

فعالیت های قرآنی تقویت می شود/ معرفی پایتخت های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه


معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از معرفی پایتخت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه کشور خبر داد و گفت: فعالیت های قرآن و عترت در سطح کشور تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالهادی فقهی زاده پیش از ظهر شنبه در همایش بزرگداشت 16 اسفند روز قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه فعالیت های قرآن و عترت در سطح کشور تلاش های خوبی صورت گرفته است و طرح های مهمی در دست اجرا است.

وی با اشاره به تلاش جدی برای تقویت عناصر عترت خاطرنشان کرد: پایتخت نهج البلاغه در کاشان فعال شده و اولین پایتخت صحیفه سجادیه به نام استان یزد معرفی شده است.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل از فعالان قرآنی را عاملی برای رویش های جدید در این عرصه دانست و بیان کرد: کسانی که بدون چشمداشت سال ها در عرصه فعالیت های قرآنی تلاش کرده اند از یادها نخواهند رفت.

وی با تقدیر از نیم قرن فعالیت عبدالرضا عبدالله زاده استاد قرآنی بوشهر بیان کرد: امید است در استان بوشهر شاهد فعالیت صدها عبدالله زاده در حوزه های مختلف باشیم.

فقهی زاده با اشاره به اینکه بزرگداشت عبدالله زاده تجلیل از قرآن کریم و خدمت گزاری به این کتاب آسمانی است تصریح کرد: فعالیت قرآنی پل و معبری برای دستیابی به فرهنگ قرآنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های قرآنی تقویت می شود/ معرفی پایتخت های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه

فعالیت های قرآنی تقویت می شود/ معرفی پایتخت های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه