مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-06پزشكي

تزریق 1100 دوز واکسن کرونا به سالمندان گیلانی


مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر علوم پزشکی گیلان گفت: 1100 دوز واکسن کرونا به سالمندان و معلولان گیلانی تا پایان هفته جاری تزریق خواهد شد.

- ایسنا/گیلان مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر علوم پزشکی گیلان گفت: 1100 دوز واکسن کرونا به سالمندان و معلولان گیلانی تا پایان هفته جاری تزریق خواهد شد.

دکتر حسن رخشاد در گفت وگو با ایسنا از آغاز واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا در گیلان خبر داد و اظهار کرد: مرحله نخست واکسیناسیون به سالمندان و معلولان گیلانی در هفته جاری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه واکسیناسیون گروه های در معرض خطر بیماری کرونا، با کادر درمان کشور آغاز شد و در ادامه و بر اساس اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا، افراد سالمند آسایشگاه ها واکسینه می شوند تصریح کرد: براین اساس در مرحله نخست 1100 دوز واکسن به سالمندانی که در مراکز بهزیستی گیلان نگهداری می شوند تزریق خواهند شد.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر علوم پزشکی گیلان یادآور شد: مرحله دوم واکسیناسیون این افراد 28 روز پس از تزریق اولین مرحله واکسیناسیون انجام خواهد شد.

رخشاد در پایان از شهروندان خواست همچنان با جدی گرفتن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و خودداری از برگزاری هرگونه دورهمی، برای مقابله با بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 1100 دوز واکسن کرونا به سالمندان گیلانی

تزریق 1100 دوز واکسن کرونا به سالمندان گیلانی