مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-06سياسي

لزوم حل ریشه ای مشکلات بازنشستگان/ شرایط دشوار زندگی 60 درصد بازنشستگان


رییس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت:مسئولان باید مسائل و مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را به صورت اساسی و ریشه ای رفع کنند.

- علی اصغر بیات در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هفته گذشته پس از پیگیری های مستمر شاهد نهایی شدن موضوع تجدید نظر در متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور بودیم.

به همین دلیل لازم است از تلاش های خستگی ناپذیر همه افراد، مسئولان و کانون های بازنشستگی سراسر کشور که از روزهای ابتدایی و در سکوت خبری با تشکیل کمیته تخصصی و جلسات متعدد با مسئولان تأمین اجتماعی در کنار ما بودند و یک اتحاد و یکدلی را با محوریت کانون عالی ایجاد کردند، تشکر و قدردانی کنم.

بیات با اشاره به اینکه در این موضوع همکاری و حمایت همه جانبه مدیر عامل و مدیران عالی سازمان را شاهد بودیم، گفت: اولین صندوق بازنشستگی که پس از سال ها متناسب سازی را به عنوان مهمترین مطالبه بازنشستگان و مستمری بگیران به جریان انداخت سازمان تأمین اجتماعی بود.

اما تفاوت در نوع اجرای آن در صندوق های مختلف و ایجاد تبعیض در ماهیت و میزان تخصیص اعتبارات از سوی دولت، مشکلاتی را به وجود آورد که متأسفانه همچنان وجود دارد و انشاالله با هوشیاری همه دلسوزان و پیگیری هایی که انجام خواهیم داد برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حل ریشه ای مشکلات بازنشستگان/ شرایط دشوار زندگی 60 درصد بازنشستگان

لزوم حل ریشه ای مشکلات بازنشستگان/ شرایط دشوار زندگی 60 درصد بازنشستگان