مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-06سياسي

غریب آبادی: تروییکای اروپا با توقف فرایند قطعنامه، به خودشان فرصت دیگری دادند


سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد بیانیه سه کشور اروپایی راجع به دلیل توقف فرایند قطعنامه در شورای حکام، - سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد بیانیه سه کشور اروپایی راجع به دلیل توقف فرایند قطعنامه در شورای حکام، گفت: سه کشور در واقع، به خودشان یک فرصت دیگری داده اند تا در پرتو بی اقدامی و عدم پایبندی به تعهداتشان تحت برجام از یکسو، و عدم تخریب فضای دیپلماسی و همکاری ایران و آژانس از سوی دیگر، به تکالیف خود عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غریب آبادی گفت: سه کشور ادعا کرده اند با این اقدام خود فرصت دیگری به ایران و آژانس دادند تا به کار خود در مورد برخی موضوعات ادامه دهند و حق خود را برای درخواست جلسه فوق العاده شورای حکام در هر زمانی محفوظ می دارند.

باید بگویم که سه کشور در واقع، به خودشان یک فرصت دیگری داده اند تا در پرتو بی اقدامی و عدم پایبندی به تعهداتشان تحت برجام از یکسو، و عدم تخریب فضای دیپلماسی و همکاری ایران و آژانس از سوی دیگر، به تکالیف خود عمل کنند.

غریب آبادی افزود: توقف فرایند قطعنامه، نتیجه دیپلماسی و مقاومت فعال و همچنین پیشرفت های چشمگیر در حوزه هسته ای در پرتو قانون اخیر مجلس شورای اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: تروییکای اروپا با توقف فرایند قطعنامه، به خودشان فرصت دیگری دادند

غریب آبادی: تروییکای اروپا با توقف فرایند قطعنامه، به خودشان فرصت دیگری دادند