مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-06ورزشي

مسئولان گرانی اجناس شب عید را مهار کنند


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار ورود فوری دولت برای اعمال سیاست های نظارتی قوی در راستای کنترل قیمت ها در بازار شب عید شد.

- ایسنا/مازندران عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار ورود فوری دولت برای اعمال سیاست های نظارتی قوی در راستای کنترل قیمت ها در بازار شب عید شد.

دکتر علی کریمی فیروزجایی در جمع باخبرنگاران گفت: دولت باید در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله باگرانی های فزاینده اقلام در بازار اقدام عاجل صورت دهد.

نماینده مردم بابل با اظهار نگرانی از گرانی بسیار زیاد برخی اقلام ضروری مانند مایحتاج روزانه و بویژه مرکبات و میوه ها افزود: گرانی این اقلام به ویژه میوه ها در شرایط فراوانی آن نتیجه کمرنگ بودن ابزارهای کنترلی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: مسئولان از ابزارهای نظارتی و کنترلی در اختیار برای تنظیم بازار استفاده مناسب نمی کند.

این مسئول پارلمانی با اشاره گرانی شدید میوه ها و عدم انتفاع تولیدکنندگان از این شرایط یادآور شد: سودجویی دلالان وواسطه ها از این بازار آشفته نارضایتی تولیدکنندگان محصولات داخلی را برانگیخته است.

کریمی فیروزجایی با تاکید بر ضرورت بسیج امکانات کشور برای مقابله با گرانی ها افزود: گرانی های منجر به تشدید نارضایتی عمومی در جامعه نگران کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان گرانی اجناس شب عید را مهار کنند

مسئولان گرانی اجناس شب عید را مهار کنند