مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-06سياسي

تغییر کاربری غیرقانونی اراضی به هیچ عنوان مجاز نیست


تغییر کاربری اراضی خلاف قانون چه از ناحیه افراد حقیقی و چه از ناحیه افراد حقوقی مجاز نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری پیرامون موضوع گسترش فرهنگ درختکاری گفت: به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی که همواره مردم، مسئولان و دستگاه های کشور را به درختکاری، توسعه فضای سبز و حفظ زیست امروز توصیه کرده اند، به عنوان دستگاه قضایی کشور وظایف مهمی بر عهده داریم.

رییسی با اشاره به مسئولیت همه دستگاه های کشور در خصوص حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کشور گفت: دستگاه قضایی در حوزه نظارت و قضاوت پیرامون حفظ محیط زیست و منابع طبیعی مسئولیت مهمی بر عهده دارد.

رییس دستگاه قضا در ادامه از محیط زیست، جنگل ها و منابع طبیعی کشور به عنوان ذخایر و گنجینه های ملت یاد کرد و گفت: امروز حفظ این ذخایر و گنجینه ها وظیفه همگان است.

وی سپس با تاکید بر اینکه تعرض به جنگل ها، محیط زیست و منابع طبیعی از ناحیه هیچکس با هیچ توجیهی پذیرفتنی نخواهد بود، افزود: تغییر کاربری اراضی خلاف قانون چه از ناحیه افراد حقیقی و چه از ناحیه افراد حقوقی مجاز نیست.

رییس دستگاه قضا ضمن تاکید بر لزوم رعایت دقیق انضباط در تغییر کاربری اراضی گفت: کمیسیون های مسئول در این زمینه باید کار را به نحو قانونی انجام دهند تا از این طریق افراد و دستگاه هایی که خلاف قانون و با نفوذ و قدرت سازمانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری غیرقانونی اراضی به هیچ عنوان مجاز نیست

تغییر کاربری غیرقانونی اراضی به هیچ عنوان مجاز نیست