مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-06بين الملل

حماس به موضع مخالف آمریکا در قبال تحقیقات دیوان لاهه واکنش نشان داد


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به اعلام واشنگتن مبنی بر مخالفت با تحقیقات دیوان بین المللی کیفری درباره جنایت های رژیم صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( ، سخنگوی حماس اعلام کرد: مخالفت دولت آمریکا با آغاز تحقیقات دیوان بین المللی کیفری درباره جنایت های اشغالگران، موضعی ناشایست است و اشغالگران را به انجام جنایت ها و کارشکنی های بیشتر تشویق و [در عین حال]، واشنگتن را در تعرض به ملت ما سهیم می کند .

در این بیانیه تأکید شده است: این موضع آمریکا باعث می شود که اشغالگران به گونه ای رفتار کنند که [گویی] آنها فراتر از حقوق بین الملل هستند و خارج از چارچوب حساب رسی های بین المللی قرار دارند .

سخنگوی حماس همچنین تأکید کرد که مخالفت واشنگتن، برای رفتار جنایت آمیز اشغالگران یک پوشش ایجاد می کند؛ موضوعی که باعث شلعه ور شدن درگیری ها در منطقه می شود .

دیوان بین المللی کیفری مستقر در لاهه اخیرا اعلام کرد که تحقیقات رسمی را درباره وقوع جرائم جنگی در اراضی فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.

گابی اشکنازی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به این موضوع، تصمیم دیوان کیفری برای تحقیق علیه این رژیم را رد کرد و این  دیوان را از نظر اخلاقی و قانونی ورشکسته دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس به موضع مخالف آمریکا در قبال تحقیقات دیوان لاهه واکنش نشان داد

حماس به موضع مخالف آمریکا در قبال تحقیقات دیوان لاهه واکنش نشان داد