مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-06سياسي

تعیین شعب و قضات ویژه برای بررسی تخلفات انتخابات 1400 در اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دادگستری استان اصفهان تعیین شعب و قضات ویژه و با تجربه و رسیدگی خارج از نوبت پرونده های انتخاباتی را در دستور کار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا حبیبی با حساس دانستن انتخابات پیش رو اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان در حوزه های مختلف به مقابله و دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته اند انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار حساس تر از دوره های قبلی در پیش رو است و تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی که با صدور دستورالعمل از سوی ریاست قوه قضاییه با عضویت مسئولان و متولیان امر در هر استان تشکیل می شود، نقش مهم و مؤثری در برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور پر شور و حداکثری مردم خواهد داشت.

وی افزود: محور اصلی تصمیم گیری ها در این شورا امر پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی است و بیشتر با اطلاع رسانی صحیح و به موقع و تبیین و تشریح قوانین و باید و نبایدهای انتخاباتی برای اقشار مختلف اقدامات لازم صورت می پذیرد و در صورت عدم نتیجه و وقوع جرم با تشکیل پرونده دستگاه قضایی رسیدگی قضایی خواهد نمود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: با تقسیم بندی و احصاء مسئولیت ها و جرایم و تخلفات احتمالی، شرح وظایف سازمان های متولی امر تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین شعب و قضات ویژه برای بررسی تخلفات انتخابات 1400 در اصفهان

تعیین شعب و قضات ویژه برای بررسی تخلفات انتخابات 1400 در اصفهان