مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-06سياسي

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه از 20 اسفندماه در چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری به آغاز رزمایش سوم کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: قرار است این مرحله از 20 تا 25 اسفندماه در سراسر کشور آغاز شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری به آغاز رزمایش سوم کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: قرار است این مرحله از 20 تا 25 اسفندماه در سراسر کشور آغاز شود.

سردار علی محمد اکبری 16 اسفندماه در جلسه ستاد کمک های مومنانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی از اواخر آبان ماه برای کنترل بیماری کرونا آغاز شد، اظهار کرد: پیش بینی می شد اجرای این طرح به سختی صورت بگیرد و برآوردها تا پیش از اجرای این طرح، رسیدن روزانه فوتی ها به حدود 1000 کشته بود.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری(ع) با اشاره به اینکه 1500 تیم نظارتی و مراقبتی طی این طرح در استان تشکیل شد، افزود: موفقیت طرح بیش از 80 درصد بود.

وی به خطر شیوع کرونای انگلیسی اشاره و بیان کرد: 21 استان درگیر این ویروس هستند و استان ما نیز به دلیل همجواری با استان های با نرخ شیوع بالای این ویروس، از خطر به دور نیست.

اکبری با بیان اینکه رزمایش کمک های مومنانه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در کشور شکل گرفت، خاطرنشان کرد: به مدد این طرح تاکنون 85 میلیارد تومان کمک جمع آوری و در سراسر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه از 20 اسفندماه در چهارمحال و بختیاری

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه از 20 اسفندماه در چهارمحال و بختیاری