مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-06اقتصادي

جهانگیری: استانداران در تأمین اقلام مورد نیاز مردم مردانه پای کار باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد،  که با حضور وزرای نیرو و ارشاد، مدیران کل مرتبط و فعالان بخش خصوصی در استان یزد برگزار شد، با اشاره ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی این دیار، اظهار کرد: قناعت و صبوری به عنوان مهمترین شاخص های توسعه ای از جمله مهمترین ویژگی های مردم استان یزد است.

وی یزد را از نظر ظرفیت های زیست محیطی، نیروی انسانی و ظرفیت های صنعتی از جمله استان یزد شاخص کشور در حوزه توسعه اقتصادی دانست و افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی باید به عنوان دستورالعمل اجرایی تمام دستگاه ها قرار داشته باشد.

معاون اول رییس جمهور در ادامه ایجاد زیرساخت های اقتصاد مقاومتی را لازمه عزمی ملی و احساس مسئولیت تمام عناصر توسعه ای در بخش های دولتی و خصوصی عنوان کرد و گفت: نتیجه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید پایدار کردن اقتصاد کشور در برابر دشمنی های مختلف باشد.

جهانگیری با بیان این که دوره تحریم های جدید دوره ای استثنایی است، تصریح کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی از جمله موثرترین راهکارها برای مقابله با توطئه های اقتصادی علیه ایران اسلامی است.

وی با بیان این که اقتصاد را نمی توان با دستورالعمل های اداری مدیریت کرد، خاطرنشان کرد: ما از سیاست های اقتصاد مقاومتی متوجه شدیم که این فرهنگ تنها راه توانمندی اقتصادی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: استانداران در تأمین اقلام مورد نیاز مردم مردانه پای کار باشند

جهانگیری: استانداران در تأمین اقلام مورد نیاز مردم مردانه پای کار باشند