مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-06ورزشي

فینال زودرس فوتسال ایران/ گیتی پسند در جستجوی قهرمانی، کوثر به دنبال بقا


مراسم قرعه کشی مرحله دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور برگزار و دو نماینده اصفهان که مسیر متفاوتی را بایکدیگر در این مرحله دارند حریفان خود را شناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر فوتسال کشور در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است.

این رقابت ها که در طول سال های گذشته به صورت لیگ برگزار و در انتها هشت تیم به مرحله پلی آف صعود می کردند، در لیگ جاری به صورت دو گروه هفت تیمی و با شرکت چهارده تیم برگزار شد، در پایان مرحله گروهی سه تیم اول هر گروه به مرحله بعدی برای رسیدن به جام با یکدیگر رقابت می کنند و دوتیم انتهایی جدول نیز در مرحله گروهی سقوط برای بقا در لیگ خواهند جنگید، مرحله دوم این رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

گیتی پسند سایه به سایه به دنبال قهرمانی تیم فوتسال گیتی پسند برای لیگ جاری با یک تغییر عمده مواجه بود، وحید شمسایی آقای گل جهان در لیگ جاری هدایت سرخ پوشان اصفهانی را در دست داشت و در این امر نیز موفق بود.

گیتی پسند از همان هفته های ابتدای به شکل یک مدعی تمام قد در لیگ حاضر شد تا بتواند طلسم چند سال گذشته خود را که در ثانیه های پایانی دستش از جام کوتاه می ماند را بشکند، شاگردان وحید شمسایی در مرحله اول به صورت رفت و برگشت با کراپ الوند، منصوری قرچک، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینال زودرس فوتسال ایران/ گیتی پسند در جستجوی قهرمانی، کوثر به دنبال بقا

فینال زودرس فوتسال ایران/ گیتی پسند در جستجوی قهرمانی، کوثر به دنبال بقا