مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-06بين الملل

هواداران و مخالفان ترامپ در منهتن به جان هم افتادند +تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علیرغم آنکه سه ماه از پایان ریاست جمهوری دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا می گذرد، طرفداران و مخالفان وی همچنان با برگزاری راهپیمایی هایی در شهر های مختلف ایالات متحده که بعضی از آن ها به تقابل و خشونت منتهی می شود، - هواداران و مخالفان ترامپ در منهتن به جان هم افتادند +تصاویر در پی برخی گمانه زنی ها از تصمیم دونالد ترامپ برای مشارکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024، گروهی از طرفداران وی با برگزاری راهپیمایی در منهتن با مخالفان وی درگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علیرغم آنکه سه ماه از پایان ریاست جمهوری دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا می گذرد، طرفداران و مخالفان وی همچنان با برگزاری راهپیمایی هایی در شهر های مختلف ایالات متحده که بعضی از آن ها به تقابل و خشونت منتهی می شود، ادامه می دهند.

طبق گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل ، طرفداران ترامپ بعد از ظهر جمعه به وقت محلی در خیابان پنجم منهتن نیویورک با به دست گرفتن پرچم هایی راهپیمایی کردند که بر روی آن ها نوشته شده بود: ترامپ 2024 .

طرفداران ترامپ در راهپیمایی روز گذشته پرچم های زیادی با مضمون ترامپ آمریکا را نجات می دهد ، حمل می کردند و انواع مختلفی از پرچم هایی در حمایت از رییس جمهور پیشین آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواداران و مخالفان ترامپ در منهتن به جان هم افتادند +تصاویر

هواداران و مخالفان ترامپ در منهتن به جان هم افتادند +تصاویر