مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:302021-03-06بين الملل

هشدار ایران درباره عواقب هر گونه اقدام اشتباه از سوی رژیم صهیونیستی


نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نامه ای به دبیرکل این سازمان درباره عواقب هر گونه اقدام اشتباه از سوی رژیم صهیونیستی در پی اتهام زنی اخیر این رژیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  مجید تخت روانچی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز جمعه در نامه ای به آنتونیو ، وی در واکنش به ادعای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که ایران را پشت ماجرای انفجار یک کشتی باری این رژیم در آب های عمان خوانده، گفت: این حادثه همه ویژگی های یک عملیات پیچیده پرچم دروغین را دارد که بازیگران برای دنبال کردن سیاست های شرورانه و اهداف نامشروع خود به آن دست زده اند.

او با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی، افزود: رژیم اسراییل مایوسانه تلاش می کند از طریق اتهام زنی به ایران و مظلوم نمایی توجهات را از همه اقدامات بی ثبات کننده و شرورانه خود در منطقه منحرف کند.

نماینده ایران در ادامه، از جامعه جهای خواست نسبت به جرایم، وحشی گری ها و تهدیدهای رژیم صهیونیستی بخصوص اشغال فلسطین هوشیار باشد.

وی همچنین در خصوص ماجراجویی های نظامی مداوم اسراییل در منطقه بی ثبات خاورمیانه هشدار داد.

تخت روانچی در پایان تاکید کرد رژیم صهیونیستی باید به دلیل همه این اقدامات غیرقانونی و بی پروا مسئول و پاسخگو شناخته شود و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران درباره عواقب هر گونه اقدام اشتباه از سوی رژیم صهیونیستی

هشدار ایران درباره عواقب هر گونه اقدام اشتباه از سوی رژیم صهیونیستی