مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-06سياسي

45 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه اقتصاد دیجیتال فعالیت دارند


دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر 45 درصد شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه اقتصاد دیجیتال فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، شرکت های دانش بنیان را یکی از پایه های اصلی زیست بوم فناوری و نوآوری می دانند.

این بازیگران در اقتصاد دیجیتال جایگاه خود را به خوبی پیدا کرده اند.

توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری حوزه های فناورانه مهم ترین هدفی است که ستادهای 11 گانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با جدیت در این چند سال دنبال کرده اند.

شکل گیری شرکت های دانش بنیان و خلاق، استارت آپ ها، مراکز نوآوری، شتاب دهنده ها، کارخانه های نوآوری و خانه های خلاق نیز حاصل این تلاش ها است.

ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز برای تحقق این هدف گام های بزرگی برداشته است و در نهایت این گام ها به شکل گیری تعداد زیادی شرکت دانش بنیان در کشور شده و در حال حاضر 45 درصد شرکت های دانش بنیان و خلاق در این حوزه فعالیت می کنند.

مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره اهمیت توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور، گفت: فناوری های دیجیتال همه ابعاد زندگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه اقتصاد دیجیتال فعالیت دارند

45 درصد شرکت های دانش بنیان در حوزه اقتصاد دیجیتال فعالیت دارند