مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-06دانش

پلتفرم مجازی آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی راه اندازی می شود


معاون اجرایی و گسترش زبان فارسی وزارت علوم از تحصیل بیش از 2000 دانشجو در مراکز زبان فارسی خبر داد و گفت: پلتفرم مجازی آموزش زبان فارسی راه اندازی می شود.

- پلتفرم مجازی "آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی" راه اندازی می شود معاون اجرایی و گسترش زبان فارسی وزارت علوم از تحصیل بیش از 2000 دانشجو در مراکز زبان فارسی خبر داد و گفت: پلتفرم مجازی آموزش زبان فارسی راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهادر باقری در برنامه نشست سالانه معاونت زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور که امروز به صورت مجازی و حضوری برگزار شد با بیان اینکه حدود 2300 دانشجو در مراکز آموزش زبان فارسی دانشگاه های داخل کشور در حال تحصیل هستند، گفت: با توجه به بحث شیوع کرونا و بازگشت اکثر دانشجویان به کشورهای خود، کلاس ها به صورت مجازی دنبال می شوند.

در واقع با شیوع کرونا بسیاری از مرزها بسته و امکان سفر استادان به خارج فراهم نشد و تا کنون هفت استاد اعزام کردیم و تا آخر سال جاری در مجموع 23 استاد به 13 کشور که پوشش دهنده 31 کرسی زبان فارسی هستند، اعزام می کنیم.

وی به اهمیت بحث آموزش مجازی دانشجویان اشاره کرد و افزود: در شرایط شیوع کرونا لزوم و اهمیت آموزش مجازی برای ما بیش از پیش روشن شد و به همین دلیل در ادامه فعالیت کارگروه آموزش مجازی در این معاونت، دو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم مجازی آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی راه اندازی می شود

پلتفرم مجازی آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی راه اندازی می شود