مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-06سياسي

علما و شخصیت های دینی درگذشت شیخ احمد الزین را تسلیت گفتند


در پی درگذشت شیخ احمد الزین رییس تجمع علمای مسلمین لبنان، علما و شخصیت های دینی در پیام های تسلیت جداگانه ای درگذشت این عالم لبنانی را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در پی درگذشت شیخ احمد الزین رییس تجمع علمای مسلمین لبنان، علما و شخصیت های دینی در پیام های تسلیت جداگانه ای درگذشت این عالم لبنانی را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت آیت الله محسن اراکی آمده است: خبر درگذشت دانشمند والامقام و شخصیت برجسته عرصه تقریب، جناب شیخ قاضی احمد الزین (طیب الله ثراه) را در نهایت حزن و تأسف دریافت کردم.

ایشان عمر خویش را وقف نشر فرهنگ تقریب بین مذاهب اسلامی و تحقق وحدت میان مسلمانان کرد.

یادگارهای درخشنده ای که این شخصیت پیشرو در میدان های دفاع از امت و مقدّسات اسلامی و همچنین دفاع از حق و اهل حق در داخل و خارج لبنان از خود به جای گذاشت، جاودان و روشنگر راه برای نسل های آینده خواهند بود و نخبگان، علما و فرهیختگان جهان اسلام، هیچ گاه این شخصیت را که از بارزترین داعیه داران تقریب و یکپارچگی امت اسلامی در تاریخ معاصر بود را فراموش نخواهند کرد.

در این ایام، شخصی را از دست دادیم که همگان، به اخلاق نیکو، شرافت، اخلاص و تلاش مجدّانه او برای حفظ منافع امت اسلامی و دفاع از ستمدیدگان شهادت می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما و شخصیت های دینی درگذشت شیخ احمد الزین را تسلیت گفتند

علما و شخصیت های دینی درگذشت شیخ احمد الزین را تسلیت گفتند