مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-06اقتصادي

10 درصد آب طرح تعادل بخشی سفره های زیرزمینی به بخش صنعت اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، رضا اردکانیان در جریان سفر خود به استان دارالعباده با حضور در جلسه ستاد فرماندهی از دریا به فلات مرکزی ایران، تکمیل طرح های مسکن مهر، تقویت زیرساخت های تولید و تأمین برق و افزایش زیرساخت های برقی ویژه شهرک های صنعتی را از جمله اقدامات و برنامه های در دستور کار ستاد اقتصادی مقاومتی استان یزد عنوان و تصریح کرد: با توجه به اقدامات در دستور کار سال 1400 شاهد جهش قابل توجه توسعه ای استان با استفاده از ظرفیت های بومی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: یکی از این طرح ها، اختصاص 10 درصد آب حاصل از صرفه جویی از محل طرح های تعادل بخشی و تبعیت بهره برداران و کشاورزان از طرح های وزارت نیرو در این بخش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که حق لذت بردن از داشته ها یکی از مهمترین حقوق شهروندی است، تأکید کرد: مسئولان باید مراقب باشند که حق لذت بردن از ظرفیت های موجود را از مردم نگیرند.

وزیر نیرو با اشاره به این که ایران اسلامی از جمله کشورهای در حال توسعه است، گفت: توسعه و افزایش ارائه خدمات باید با ایجاد امیدواری بین مردم برنامه ریزی شود.

اردکانیان در پایان سخنان خود با بیان این که دولت فعلی در مدیریت امور مختلف در حال نبرد در یک جنگ روانی است، با اشاره به اهمیت اعمال تحریم های مختلف، خاطرنشان کرد: تاب آورترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد آب طرح تعادل بخشی سفره های زیرزمینی به بخش صنعت اختصاص یافت

10 درصد آب طرح تعادل بخشی سفره های زیرزمینی به بخش صنعت اختصاص یافت