مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-06ورزشي

کاپیتان معروف آماده هنرنمایی/ لیگ چین 25 اسفند آغاز می شود


لیگ والیبال چین از 25 اسفندماه آغاز می شود و سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران به همراه تیم بایک موتور پکن آماده حضور در این رقابت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور چین، محدودیت های تازه ای از سوی دولت این کشور به اجرا درآمد که تعطیلی فعالیت های ورزشی از جمله آن ها بود.

به همین دلیل لیگ والیبال چین که قرار بود از 24 دی ماه به صورت متمرکز آغاز شود، دوباره به تعویق افتاد.

بر اساس برنامه جدید اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال چین، لیگ این کشور از 25 اسفندماه به صورت متمرکز در شهر چین هوانگ دائو (Qinhuangdao) آغاز خواهد شد.

روز پنج شنبه 21 اسفندماه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها به شهر چین هوانگ دائو وارد می شوند و مسابقات به صورت متمرکز از روز دوشنبه 25 اسفندماه شروع خواهد شد تا بهترین پاسور لیگ ملت های 2019 جهان، کار خود را در مسابقات رسمی تیم بایک موتور پکن آغاز کند.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از سال 2020 عضو تیم بایک موتور پکن شد و پس از حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا (17 تا 22 دی ماه 98) به این باشگاه ملحق شد.

پاسور برتر سال 2019 آسیا، مدتی در تمرینات این تیم شرکت کرد و با گسترش و شیوع کرونا و تعطیلی لیگ های ورزشی چین در سال گذشته، راهی آمریکا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتان معروف آماده هنرنمایی/ لیگ چین 25 اسفند آغاز می شود

کاپیتان معروف آماده هنرنمایی/ لیگ چین 25 اسفند آغاز می شود