مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-06پزشكي

زلوک مرکز آموزش تکثیر و پرورش زالو


مجموعه زلوک عضو رسمی انجمن های زالو درمانی انگلستان، روسیه و انجمن زالو درمانی و زالو شناسی دنیا است و توانسته علاوه بر پرورش زالو، آموزش تکثیر زالو را نیز در اختیار علاقمندان قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، حتماً تابحال درباره روش زالو درمانی در درمان بسیاری از بیماری ها چیزهایی شنیده و یا مطالبی خوانده اید.

ما در این مطلب قصد داریم درباره صنعت زالوی ایران و روش های پرورش زالو و آموزش تکثیر زالو صحبت کنیم و ببینیم این نوع روش درمانی تا چه اندازه در کشور دنبال می شود و این صنعت اکنون در کشور ما چه جایگاهی دارد؟ همچنین در این مطلب به بیماری هایی اشاره خواهیم کرد که با استفاده از زالو می توان آن ها را درمان کرد.

در انتها نیز مجموعه زلوک را به شما معرفی خواهیم نمود که در سال های اخیر توانسته در این حوزه گام های بلندی برداشته و روش های پرورش زالو را به علاقمندان این صنعت آموزش دهد.

آشنایی با معجزه ای به نام زالو اولین چیزی که در مورد زالو با آن مواجه می شوید، موجود کوچکی است که خون را می مکد و در درمان بسیاری از بیماری ها موثر است اما چطور این اتفاق می افتد؟ ساختار بدنی زالو به گونه ای است که یک بادکش مرکب از 2 حلقه در قسمت جلوی بدن و بادکشی مرکب از 7 حلقه در قسمت انتهای بدن دارد و نکته عجیب تر و خارق العاده تر از آن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلوک مرکز آموزش تکثیر و پرورش زالو

زلوک مرکز آموزش تکثیر و پرورش زالو