مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-06سياسي

موضوع نظریه پردازی یکی از موضوعات بنیادین حرکت جامعه در سطح انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاهها در مراسم چهارمین اجلاس ملی کرسی های آزاداندیشی و نقد و مناظره اظهار کرد: - رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: موضوع نظریه پردازی یکی از موضوعات بنیادین حرکت جامعه ما در سطح انقلاب اسلامی است که در بیانیه گام دوم هم به آن اشاره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاهها در مراسم چهارمین اجلاس ملی کرسی های آزاداندیشی و نقد و مناظره اظهار کرد: موضوع نظریه پردازی یکی از موضوعات بنیادین حرکت جامعه ما در سطح انقلاب اسلامی است.

مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، برای حرکت جامعه بعد از انقلاب اسلامی چند مرحله برشمرده اند و این روز ها که دومین سالگرد صدور آن است باید بازخوانی شود و مخصوصاً مخاطب آن جوانان ما هستند لذا باید توجه زیادی در آموزش عالی کشور به آن صورت گیرد.

وی افزود: ایشان در این بیانیه، گام دوم انقلاب را همانند گام اول شامل سه بخش جامعه سازی، خودسازی و تمدن سازی ذکر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع نظریه پردازی یکی از موضوعات بنیادین حرکت جامعه در سطح انقلاب اسلامی است

موضوع نظریه پردازی یکی از موضوعات بنیادین حرکت جامعه در سطح انقلاب اسلامی است