مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-06دانش

جهادگران فردوس لوله کشی و سرویس حمام یک خانواده نیازمند را تکمیل کردند


الیاس ابراهیمی، مسئول بسیج دانشجویی فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به بازسازی سرویس حمام و دستشویی یک خانواده کم برخوردار خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی فردوس با اشاره به ساخت یک منزل برای خانواده ای کم برخوردار گفت: عملیات ساخت این خانه از دهه فجر آغاز شده بود و با تکمیل لوله کشی و سرویس حمام این خانه، عملیات ساخت آن به پایان رسید.

الیاس ابراهیمی، مسئول بسیج دانشجویی فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به بازسازی سرویس حمام و دستشویی یک خانواده کم برخوردار خبر داد و گفت: جهادگران گروه جهادی یاوران ولایت، این پروژه را در دهه فجر آغاز کردند و تاکنون علاوه بر ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای این خانه، حفر چاه، دیوارچینی، کاشی کاری و سرامیک کاری، بازسازی سقف و دیوارها، برق کشی، نصب شیرآلات و درب ها را نیز انجام داده اند.

ابراهیمی بیان کرد: دانشجویان جهادگر لوله کشی آب داخل ساختمان و تجهیز آشپزخانه را تکمیل و برای این خانواده یک دستگاه آبگرمکن دیواری نصب کردند.

مسئول بسیج دانشجویی فردوس افزود: این خانواده چند وقتی است که در این خانه ساکن شده اند، اما برای استفاده از آب باید به منزل همسایه ها مراجعه می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران فردوس لوله کشی و سرویس حمام یک خانواده نیازمند را تکمیل کردند

جهادگران فردوس لوله کشی و سرویس حمام یک خانواده نیازمند را تکمیل کردند