مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-06سياسي

میز مرجع مجازی در کتابخانه های فارس راه اندازی می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی از راه اندازی بخش مرجع مجازی، پایگاه اطلاعاتی و خدمات تحویل مدرک در کتابخانه های عمومی فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله منوچهری صبح شنبه در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: در خدمتی نوین از کتابخانه های عمومی فارس به اعضا، دانشجویان و پژوهشگران استان فارس، بخش مرجع مجازی، پایگاه اطلاعاتی و خدمات تحویل مدرک با هدف گسترش و خدمات مرجع و اطلاع رسانی در کتابخانه های عمومی استان فارس راه اندازی می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس افزود: طرح میز مرجع مجازی کتابخانه های عمومی با هدف تأمین نیازهای پژوهشی کاربران و پژوهشگران فارس انجام شده و از جمله خدمات قابل ارائه در این طرح، خدمات مبتنی بر وب به ویژه دسترسی به منابع الکترونیکی، پایگاه اطلاعاتی و مقالات فارسی و لاتین، خدمات مرجع مجازی و ارائه مشاوره های اطلاعاتی است.

منوچهری با بیان اینکه اعضای کتابخانه های عمومی با استفاده از میز مرجع مجازی به 1800 پایگاه معتبر خارجی و داخلی دسترسی دارند اضافه کرد: در این طرح بیش از 125 میلیون رکورد از جمله منابع دیجیتال شامل مقالات ژورنالی و کنفرانسی، مقالات فارسی و لاتین، منابع دیجیتال کتاب ها و فصل کتاب، استانداردهای علمی و صنعتی، پایان نامه ها و گزارش ها در اختیار کاربران خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز مرجع مجازی در کتابخانه های فارس راه اندازی می شود

میز مرجع مجازی در کتابخانه های فارس راه اندازی می شود