مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-06دانش

تشریح اقدامات دانشجویان بسیجی شهرستان بافت در ایام کرونایی


پوریا قزوینی، مسئول قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم بسیج دانشجویی شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دانشجویان قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و در راستای توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی .

- مسئول قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم بسیج دانشجویی شهرستان بافت گفت: اولویت این قرارگاه، ایجاد آرامش و آگاهی در میان مردم است و در این زمینه تعدادی از اعضای این قرارگاه به ساخت محتوا های علمی و تبدیل آن به پوستر و کلیپ پرداخته اند.

پوریا قزوینی، مسئول قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم بسیج دانشجویی شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: دانشجویان قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم برای مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و در راستای توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن اماکن و محل ها در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

قزوینی ادامه داد: اولویت این قرارگاه، ایجاد آرامش و آگاهی در میان مردم است و در این زمینه تعدادی از اعضای این قرارگاه به ساخت محتواهای علمی و تبدیل آن به پوستر و کلیپ پرداخته اند تا با توزیع این اطلاعات در بین شهروندان از استرس آنها کم و به اطلاعات شان افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات دانشجویان بسیجی شهرستان بافت در ایام کرونایی

تشریح اقدامات دانشجویان بسیجی شهرستان بافت در ایام کرونایی