مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-06اقتصادي

فروش دلار تقلبی چشم در چشم صرافی ها/خرید ارز از مراکز غیر رسمی ممنوع


معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران کلانتری 11 مرکزی کرج، فردی که اقدام به فروش دلار تقلبی در مقابل صرافی های اطراف میدان سپاه می کرد دستگیر و از او 49 هزار و 250 دلار تقلبی کشف شد.

- سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ماموران کلانتری 11 مرکزی کرج با انجام اقدامات اطلاعاتی از فروش ارز تقلبی توسط فردی در مقابل صرافی های حوالی میدان سپاه کرج مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: در ادامه ماموران با شناسایی متهم او را زیر نظر قرار داده و در یک فرصت مناسب نامبرده را حین فروش دلار تقلبی با قیمت پایین تر از نرخ بازار دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 985 عدد اسکناس تقلبی 50 دلاری کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع از متهم 49 هزار و 250 دلار تقلبی کشف شده، تصریح کرد: کارشناسان ارزش واقعی دلارهای کشف شده را حدود 12 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فیض جعفری در پایان به شهروندان توصیه کرد از خرید ارز از مراجع غیررسمی خودداری کرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش دلار تقلبی چشم در چشم صرافی ها/خرید ارز از مراکز غیر رسمی ممنوع

فروش دلار تقلبی چشم در چشم صرافی ها/خرید ارز از مراکز غیر رسمی ممنوع