مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-06سياسي

همراهی نوازنده ایرانی با تور بین المللی سازهای کوبه ای


یکی از نوازندگان فعال سازهای کوبه ای بهار سال 1400 همراه با تعدادی از هنرمندان شناخته شده سازهای کوبه ای مجموعه کنسرت هایی را برگزار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پژهام اخواص از هنرمندان و نوازندگان فعال سازهای کوبه ای در ادامه فعالیت های بین المللی خود بهار سال 1400 در قالب یک تور موسیقایی مجموعه کنسرت هایی را همراه با تعدادی از نوازندگان شناخته شده سازهای کوبه ای در کشور آمریکا برگزار می کند.

در این کنسرت ها ذاکر حسین نوازنده طبلای هندی، پژهام اخواص نوازنده تمبک و سازهای کوبه ای ایرانی و عباس کازم اوف نوازنده دایره و سازهای کوبه ای ازبکستان اعضای گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته این کنسرت ها از تاریخ 8 آپریل تا 18 آپریل در شهرهای فیلادلفیا، واشنگتن سیتی، دوره ام نورد کلوراینا، نورفولک ورجینیا، سنت لوییس، آبرن آلاباما، و بقیه شهرها و ایالت های آمریکا به صورت آنلاین قابل دیدن و شنیدن است.

در این اجرا که با هدف پیوند ریشه های مختلف ریتم در نقاط مختلف دنیا پیش روی مخاطبان قرار گرفته و به گفته دست اندرکارانش اولین تور بعد از ظهور کرونا در آمریکاست، هر یک از نوازندگان به اجرای قطعه ای می پردازند و در آخر همگی قطعات آماده شده ای را با هم اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی نوازنده ایرانی با تور بین المللی سازهای کوبه ای

همراهی نوازنده ایرانی با تور بین المللی سازهای کوبه ای