مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-06پزشكي

این آجرها دیوار دفاعی شما را در برابر کرونا بلندتر می کند


در دوره ای که با هر دم و بازدم، یک ویروس مرگ آفرین به شما نزدیک و نزدیک تر می شود، شناخت آجرهایی برای ساخت دیوار دفاعی در برابر بیماری زایی این ویروس ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

- ایسنا/مرکزی در دوره ای که با هر دم و بازدم، یک ویروس مرگ آفرین به شما نزدیک و نزدیک تر می شود، شناخت آجرهایی برای ساخت دیوار دفاعی در برابر بیماری زایی این ویروس ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

تغذیه سالم یکی از مهمترین راهکارها برای مقابله با انواع بیماری هاست و در روزهای کرونایی نیز استفاده از تغذیه مناسب در کاهش ابتلا به این ویروس موثر است.

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کنار سبک زندگی سالم، خواب کافی و تحرکات ورزشی می تواند بدن را در مقابل این ویروس مقاوم تر کند و تقویت سیستم ایمنی بدن عامل مهمی برای در امان ماندن از بیماری کووید 19 است، اما اینکه چه تغذیه ای باید داشته باشیم و در صورت ابتلا به کروناویروس باید چه مواد غذایی یا مایعاتی را بنوشیم که بتوانیم از شر این بیماری خلاص شویم، سوال بسیار مهمی است که کارشناس مسئول واحد تغذیه معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه به آن پاسخ می دهد.

مینا اسدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مایعات به رقیق شدن ترشحات و دفع سموم کمک می کنند و باعث تسکین گلودرد می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این آجرها دیوار دفاعی شما را در برابر کرونا بلندتر می کند

این آجرها دیوار دفاعی شما را در برابر کرونا بلندتر می کند