مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-06بين الملل

رام الله: دادگاههای اسراییل، ابزار مشروعیت بخشی به جنایات آن است


وزارت خارجه فلسطین با تأکید بر لزوم اجرای قطعنامه های بین المللی مربوط به حمایت از ملت این کشور، دادگاههای رژیم صهیونیستی را ابزار مشروعیت بخشی به جنایات این رژیم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه ای از سازمان ملل و شورای امنیت خواست که سیستم حمایت بین المللی از ملت فلسطین را فعال کنند.

خبرگزاری صفا به نقل از این نهاد فلسطینی گزارش داد، شورای امنیت و سازمان ملل همچنین اقدامات و تدابیر لازم را برای اجرای قطعنامه های بین المللی مربوط به حمایت از ملت فلسطین به ویژه قطعنامه 2334 انجام دهد.

رام الله تأکید کرد، دادگاههای صهیونیستی و دستگاه قضا در این رژیم، بخش لاینفک سیستم اشغالگری و یکی از ابزارهای مهم آن در مشروعیت بخشی به جنایات این رژیم است.

این نهاد فلسطینی تصریح کرد، دادگاهها و دستگاه قضا صهیونیستی، راه را برای فرار جنایتکاران از مجازات هموار می کند و این مسئله بر قضات دیوان کیفری بین الملل پوشیده نیست.

رام الله خاطر نشان کرد، دادگاه رژیم صهیونیستی فقط در دو روز پیش، دستور تخلیه منزل سه خانواده در قدس اشغالی و اجرای مجوز راه اندازی آسانسو برای صهیونیستها در حرم ابراهیمی را  صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله: دادگاههای اسراییل، ابزار مشروعیت بخشی به جنایات آن است

رام الله: دادگاههای اسراییل، ابزار مشروعیت بخشی به جنایات آن است