مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-06سياسي

حمایت بنیاد آموزش فناوری نانو از فعالیت های دانشگاه های علوم پزشکی


بنیاد آموزش فناوری نانو به منظور توسعه و ترویج فناوری نانو در میان قشر دانشگاهی از کلیه انجمن های علمی و گروه های دانشجویی فعال دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور دعوت به همکاری کرد.

- بنیاد آموزش فناوری نانو به منظور توسعه و ترویج فناوری نانو در میان قشر دانشگاهی از کلیه انجمن های علمی و گروه های دانشجویی فعال دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور دعوت به همکاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس فراخوان بنیاد آموزش فناوری نانو از کلیه انجمن های علمی و گروه های دانشجویی فعال که به عضویت شبکه نهادهای ترویجی فناوری نانو درآمده اند در صورت عمل به مفاد آیین نامه های تعریف شده در ستاد نانو از مزایای مالی و اعتباری بهره مند می شوند.

بر این اساس این بنیاد در نظر دارد از انجمن های علمی-دانشجویی که تمایل به فعالیت در حوزه ترویج فناوری نانو دارند، حمایت کند که این حمایت ها شامل موارد زیر می شود: آیین نامه حمایت از رویدادهای آموزشی-ترویجی- کسب وکاری فناوری نانو نهادهای ترویجی که اقدام به برگزاری رویدادهایی در رابطه با آموزش فناوری نانو، ترویج کاربردهای فناوری نانو یا کسب وکاری فناوری نانو کنند، بر طبق آیین نامه مصوب مورد حمایت قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد آموزش فناوری نانو از فعالیت های دانشگاه های علوم پزشکی

حمایت بنیاد آموزش فناوری نانو از فعالیت های دانشگاه های علوم پزشکی