مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-06اقتصادي

اعمال سلیقه در ارائه تسهیلات گردشگری


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: متاسفانه برای ارائه تسهیلات گردشگری سختی هایی در برخی بانک ها و واحدها وجود داشته و به صورت سلیقه ای عمل شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: متاسفانه برای ارائه تسهیلات گردشگری سختی هایی در برخی بانک ها و واحدها وجود داشته و به صورت سلیقه ای عمل شده است.

ولی تیموری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص تسهیلات گردشگری در دوران کرونا اظهار کرد: شرایطی که برای دریافت تسهیلات وجود داشته، طی یک سال گذشته به تمام بخش ها اطلاع رسانی شده و تمام تلاش ستاد کرونا و کارگروه اقتصادی ستاد بر این بوده که استفاده از این تسهیلات از رویه های مرسوم بانک ها ساده تر باشد؛ وثیقه ها و تضمین هایی که لازم است، به مراتب نسبت به زمان های عادی که یک فرد یا بنگاه با مراجعه به بانک درخواست وام دارد، ساده تر در نظر گرفته شود.

وی افزود: در هر صورت بانک ها نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی بر روی پول مردم کار می کنند و آن ها نیز باید تضمین های لازم را داشته باشند تا پول ها در زمان مشخص به بانک برگرداننده شود و ما باید دغدغه های آن ها را نیز درک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال سلیقه در ارائه تسهیلات گردشگری

اعمال سلیقه در ارائه تسهیلات گردشگری